Kastella

2009-04-28
22:17:18

Pez ger minnen :)

Idag kom min syster hem från Spanien. Hon har varit där i 1 vecka tillsammans med hennes pojkvän, hans mamma och bror. Jag längtar as mycket nu när man ser henne komma hem brun och fin ( dock kommer jag inte bli brun över huvud taget) Jag fick paket me :) . 2 as snygga linnen <3







Kommer ni ihåg dom där PEZ man hade?. Det borde ni !  Små figurer som man la PEZ tabletter i och sedan när man lyfter på "huvudet" så kommer det ut en liten godis. Allla lär ha haft en sån när man va liten. Iaf.. Min syster hade köpt en sådan nu när hon va nere och jag blev så sjukt glad på något sett när jag såg den XD haha . Så vi bar av till  Maxi och där köpte jag mig en också :) . Det blev bambi så nu sitter jag här med min lilla PEZ figur och käkar XD .


( Typ hej jag är västa tönten men de skiter jag i XD )


 

Köpte också den nya Magnum temtation. har ni smakat den ? . Första gången för mig. Den var väl god men jag tycker dock inte att den är värd 22 kronor. Det är väl sen snygga asken som kostar haha ;) Den ska ställas upp på en hylla i mitt rum ^^


 


Kommentar:
#1: Malin

Hahahha asså jag skulle skojja lite med dig... att ni åkte till tidaholm för en ica affär typ. .. .. eh nej provet gick bajs :)

2009-04-29 @ 13:49:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: