Kastella

2011-03-08
10:58:47

Feta som faaan!

Hey hey hey!

Idag är det das semledagen! Så när jag har piggnat till lite till så ska jag börja baka och göra mina egna semlor för första gången :D Vi får se hur det hgär går :)

Eftersom att jag ite gillar mandelmassa så får jag göra en specielare som mormor brukar göra med nån vanilsak i. Men Pappa vill nog ha mandelmassa så det får bli lite av varje :)

Så nu är det bara för er att komma och käka sen hihi!

Fler planer för dagen har jag inte. Kanske ska gå en långis med hunden eftersom att det är sol ute :)
Det var skinnjackeväder för mig igår :D wooohoo. Ska jag ha sån tur idag med?
Sedan kanske jag ska träffa sandra och lollo en sväng och kanske svänga förbi min pojk och se hur han mår om man vill, kan och orkar.

Hörs senare nu ska det letas recept! :) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: