Kastella

2012-10-16
08:21:40

Julen
Börjar julen närma sig?
Jaaaa! Asså på jobbet har folk redan börjat köpa julklappar på rean. Så vi fick ta fram julsnören och grejjer.. Det är svin kallt ute och jag sitter och kollar på jul skaer heeela tiden.
 
Usch det går för jävla fort helt enkelt. Jag älskar ju julen och därför vill jag att det ska gå riktigt långsamt s man hinner njuta varenda minut.
Hooohooohooo
 
 
 
Ska strax bege mig till Frissan och jag lär väl vara där de närmsta 3 timmarna iaf. Älskar lyxen man får. Förhoppninngsvis lika bra färg som vanligt, massage i hårbottnen, ryggmassage av stolen, inpackning åhhhhhh
 
Ska se om hon har något knep på frisyr till mitt långa hår då hon gjorde super lockarna förra gången när jag hade mindre långt :P
 
Byeeee
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: