Kastella

2015-04-03
09:15:42

Godmorgon soliga långfredag!
Vaknade tidigt idag efter en utekväll. Haf iaf sovit några timmar innan solens strålar väckte mig. Sålänge det är på det viset så gör det mig igen.




Igår va jag ute med mina pinglor på jobbet. Va på centrum eller ID som det så fint hette nu när högskolan hade hand om det.


Vi hade det iaf skitskojj. Massa gott att dricka, dans, mingel, black jack you name it. Var hemma vid ca. 03.00

Idag är det långfredag och mina planer är bara middag hos bästa mormor. Sedan får vi se vad dagen bjuder på. 

Jag ska nu hämta systemkamera. Och försöka fota dessa små fåglar som hackar och försöker få ut isoleringen vid mitt fönster varje morgon. Får se om jac lyckas :) 



Hoppas ni får en bra påsk!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: