Kastella

2008-04-01
15:58:04

Äntligen
Sådär ja nu funkar de igen :) . Jag trodde bara att dom skulle hålla på under en natt men där hade jag fel. Jaja nu är man igång igen så jag kan likaväl ta lite snabbt om dagen.

Skolan har börjat igen inget jag har sett fram imot precis idag gick jag till kl 14.40
Har inte hunnit göra så mycket mer bara ätit. Jag är sååå trött idag kan nog bero
på att jag  inte är van vid tiderna längre.

Idag är det 1 aprill någon som har blivit lurad?
Inte jag iaf ^^. Jag har lite panik nu för jag kom på
att min syster fyller 20 om 7 dagar och jag har ingen
aning om vad jag ska köpa till henne :(
Någon som vill vara snäll och ge mig någon ide? (A)

Nu ska jag ta och slappa framför tv:n en stund vi hörs väl senare pusspuss

Kommentar:

om du har tatuering har du varit med om utslag?
kolla min blogg!

2008-04-01 @ 17:58:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: