Kastella

2008-04-26
14:26:59

Gårdagen
Igår så var jag med Malin och Elvira på dagen vi satt hoss molle och chillade lite, Sedan så stack Elvira hem och jag och Molle drog till vättern och liljeholmen... När vi kom till vättern satt vi med gänget lite sedan bestämmde sig dom för att åka hem så då blev vi själva. Vi mötte sedan Simme och Ola så vi stog och snackade med dom lite. Sedan blev vi själva så gick omkring och luffade lite.  Efter cirka 10 min så ringde Danne och sa att dom var påväg ner så sedan var vi med dom resten av kvällen. Danne, Kenny, Emanuel, Viktor, Simon, Jokob, Antonio och sen kom lite annat folk.

Vi tog bussen hem och sedan sov jag hos Malin det var möjs haha .
hoppas ni hade en bra kväll/ dag igår :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: