Kastella

2008-04-07
18:05:13

Grattis syster ! =)
Idag fyller josse hela 20 år. Fan va fort det går om man tänker efter...
Jag fyller snart 18 helt sjukt :O. Tiden bara lyger iväg lite läskigt.



image193

Igår var släkten här och firade, eller vi blev bara 8 st eftersom
farmor och farfar är i sköna spanien nu =)

image190

Nu har jag precis varit och köpt en liten present till josse återkommer
med vad det var i paketet sen efter hon har öppnat det ifall om att hon
kikar in här innan det.

Blev ingen skola idag. Halsen bråkar fortfarande och jag har antagligen
smittat molle också haha Sorry och krya på dig^^ 

 
Måste plugga lite svenska med kom jag på nyss för jag har prov imon om
jag ska gå. Så det får bli lite läsning om antiken nu ^^

Vad händer för er?

Kommentarer:
#1: malin

Josse är så söt på den bilden! hälsa henne grattis :)
men det är lugnt gumman, vi är snart friska igen! hihi ;D krya på dig

2008-04-07 @ 18:10:01
#2: Elvira

Haha karo, du fyller snart 17 och inte 18! du är faktiskt 16 ;D

2008-04-09 @ 15:27:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: