Kastella

2008-04-17
16:58:24

On my way!
Nu ska min syster skjutsa mig till Molle om några minuter,
Provet gick inte bra heller men men jag är bara glad att ha
det gjort. Fick vänta en stund på Becka när jag var färdig för
att vi skulleta bussen tillsammans^^

Japp så nu sk ajg till Molle som sagt vet ej vad vi ska hitta på.
Vi ska väl göra klart för oss vad som händer i helgen och lite så.
Imorgon kanske jag inte ska till skolan vi ska ha hälsodag då vi
först ska sitta och ha föreläsning om mat och sedan spela
brännboll och sist så ska vi prata om spelberoende. Låter inte
så lockande så jag vet inte hur jag ska göra.

Jag åter kommer lite senare . =)

Kommentar:
#1: Zandrea

Hoppas du får en bra kväll :) KRAM

2008-04-17 @ 17:55:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: