Kastella

2008-04-16
14:06:09

school...
Sitter i skolan har grupparbete men vi gör absolut ingenting
vilket är as skönt ! Hadelunch nyss Jag, Valleoch Lollo stack
och åt pizza. Som vanligt typ ^^
Bara 15 min kvar på lektionen sedan slutar vi =). Men jag
funderar starkt på att stanna på en extra lektion till provet
imon. För jag kommerinte orka plugga något idag iaf.

Fick tillbaka två prov idag och jag fick 1 påäng ifrån MVG
på båda. vadå störade? :O. ämnena var Turism och 
marknadsföring. 

Loae ville att jag skulle skriva något om honom men
kommer inte på något men han finns =) hahaha

Vad händer idag?

skriver när jag kommer hem ^^ 

Kommentar:
#1: Staffis

Lovar dig att du inte blir fläckig, snarare neger ;D Men de färgar av sig innan du duschat så tänk på de ^^

2008-04-16 @ 21:27:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: