Kastella

2008-04-14
18:43:37

Skolaan
Hemma nu äntligen. Är sååå trött idag!
Hade prov idag i Turism tror det gick ganska
bra även om jag inte har pluggat så mycket.

Efter plugget stack Jag, Becka, Fidi, Jojje,Valle och lollo
och käkade på McDonal´s.  Sedan kom min syster och
mamma för vi skulle köpa present åt min pappa som fyller
år imorgon =) Snart en gammal gubbe :)

Nu ska jag plugga lite och sen när pappa kommer hem så
ska vi fira honom för han ärinte hemma imorgon . Jag ska
kolla på Hockeyn med såklart =) . Skulle egentligen gjort de
hos molles lilla vän men det blev ändrade planer.


Dagens: Så jävla dum är Becka. detta var verkligen becka i ett
nötskal.

Becka: Jojje hallå om jag låter min ramlösa stå i mitt såp över
natten så blir den ju avslagen men om jag tar hem den imon och
ställer den i kylen då kommer väl kolsyran tillbaka? :) .

GAAAAD ! haha hon är såå blond ^^
Pusspusss

Kommentar:
#1: nadja

Ahaa! va billigt :O här kostar det 250 kr !! Vart bor ni :P? Vill också testa tar studenten snart så vill vara brun,solarium tar så långt tid att få färg ! :)

2008-04-14 @ 19:11:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: