Kastella

2008-04-27
23:35:37

Slut på söndag!
Nu är jag hemma igen...
Så vad har hänt idag:
- Hade skit tråkigt !
- Åkte inlines idag igen till vättern och girllade marshmallows med
malin och Frida mums ! Sandra och tildah kom också till oss en sväng
och sandra badade i vättern :O . hon e knäpp det såg iskallt ut  haha
- Åkte till torpa och danne kom förbi malin en sväng
- Kom hem och ska snart sova ^^


Det var ungefär så dagen såg ut.. Blev inte tråkigt som jag trodde att
det skulle bli, för att jag fick vara med töserna :) TACK TILL ER !

Men nu ska jag sova för upptäckte innan att jag satt och bara kollade på datakärmen
i typ 60 sek på samma fläck utan att tänka på det så jag antar att jag är väldigt trött.

Men ni får sova så gott allesammans så hörs vi imon... skola igen blööö =(

Kommentar:
#1: malin

hihi :D Jag älskar dig karoline, ses imon!

2008-04-27 @ 23:45:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: