Kastella

2008-04-22
23:53:14

Tisdag
Idag gick jag i skolan till ca. 14.00 sista lektionen
så skrev jag svenska prov om antiken. det gick väl
sådär. Efter skolan stack jag hem och tog det lungt
till Malin ringde mig vid 17.00 tiden. Då stack vi och
fikade tilsammas med Elvira och Patricia. Vi hade
köpt en liten present till henne eftersom hon fyllde
år igår. Det var CHOKLAD fiiiin choklad XD.

Efter att vi hade fikat klart så stack Elle. Jag och Malin
gick in på Juneporten och då hörde jag malin säga
" Karro det är han kändisen" Jag kollade bak och såg att
det var Olle Waller han gick fram till os och sa hej och sedan
fortsatte han sin vandring ner mot resecentrum. Molle är typ galet
käär  i honom nu. Fattar dock inte vad hon ser i honom haha XD
Vi mötte sedan Danne och Adam vid resecentrum. Vi följde med
dom och kollade på film hemma hos Adam (Resident evil extinction)
Det var helt okej =).

Danne skjutsade sedan hem oss till Molle och min
syster kom och hämtade mig nyss. Så nu sitter jag
här och ska snart sova, Hade egentligen behövt plugga
lite men jag orkar inte det nu.

Bilder från ikväll kommer upp imorgon för jag måste få dom
av Malin först =) pusspuss på er !

Kommentarer:
#1: malin

OLLE WALLER ÄR TUFF!

2008-04-23 @ 00:20:48
#2: Elvira

Kan förstå henne, han är söt.
fast.. björk är snyggare!

2008-04-23 @ 08:29:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: