Kastella

2008-04-27
03:02:31

Tråkig kväll ? svar JA !
Hopp idag åkte vi alltså inlines det gick mycket bra, Bättre en förväntat.
Och det kunde ju inte vara bättre väder. Solen stekte verkligen på oss.
Jag tror vi åkte i ca. 2.5 timmar. Och det känner jag av i mina fötter nu.
Men det är ju så jävla skojj att åka, så gött. så v lär ju göra om det snart.


   


Efter att vi hade åkt färdigt  så stack jag hem och duschade och sedan
blev det till att åka tillbaka till malin igen. Vi käkade pizza och sedan kom
Elvira. När vi hade gjort oss iordning så stack vi till stan men vi var inte på
så gött humör idag så vi ble inte långvariga på stranden. Efter det så var vi
ungefär övellat kändes det som.

Nu är jag iallafall hemma. ska sova nu tror jag. Imon är det söndag jag måste
läsa i min bok jag tror det heter Svek eller något. Vi ska lämna in bokrecension
på tis och jag är bara på sida 33 haha. Jag har typ aldrig läst en bok i hela mitt
liv så varaför ska detta bli den första? :O .

Ajja nu orkar jag inte skriva mer... Blev ett ganska långt inlägg ikväll.
Men ha en bra natt så hörs vi imorgon !

Kommentar:
#1: mmalin

Hääliga bilder hörrö ;)

2008-04-27 @ 13:04:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: