Kastella

2008-04-06
02:21:06

UKM
image189
Jag stack till Molle vid ca.20.00. Vi gjorde oss iordning och sedan åkte till UKM.
Efter att vi hade kollat på Public danger så stack jag och molle och fikade på
coffee by georges det var smarrigt. Vi stack sedan tillbaka för att se Module
men vi hann bara kolla lite. Elvira kom också . Det var mycket trevligt =) Sedan
blev det en massa dans och sånt :) vid ca.00.00 kom molles vän och hans
vänner och vi drog oss mot bussen. Sedan tog vi och stack hem. Hade iaf en
riktigt trevlig kväll :D

Och nu sitter jag här. Kan medela att jag är sjuk ! och det är inte så smart att
det kommer just nu eftersom jag typ har 2 prov varje vecka frammåt =(
Min hals DÖDAR mig ...

Ska snart sova, Släkten kommer imon så jag ska väl hjälpa mamma att städa
ganska tidigt och sedan måste jag upp och köpa något till min syster.

Har ni haft en bra dag? Det har jag =)

Lite bilder oxå . Kvaliten är ursel men det var inget bra ljus i salarna^^
Och jag har ingen aning om vart prikarna kommer ifrån :S




1.  Malin och jag gör oss iordning
2. Skövde i public danger sjunger och millan dansar villt XD
3. Public danger igen
4. Molles och Min fika
5. Molle tösen =)
6. Noor dansar =)
7. Anonym dansar =)
8. Björn i Malins klass dansar =)

Kommentar:

ihihihi det var kul :D du måste skicka alla bilder till mig ;)

2008-04-06 @ 11:34:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: