Kastella

2008-08-05
07:12:34

Dax Att Ge Sig Av !
Klockan är nu 06.48 och jag har varit vaken i hela 48 minuter ! WOHOO. . . .

Har precis duschar och nu hade jag tänkt att packa i det sista innan bagen stängs igen och vi far till Halmstad. Vädret är verkligen SKIT och inatt har dom bett alla i kusten att hålla sig inomhus men hindrar detta oss??? OHH NOO ! ^^

Vi drar oss härifrån vid ca. 08.10 då Molles lilla Pappa ska skjutsa oss till Stationen där förhopningsvis alla redan står.
Sedan drar vi med tåget 08.35 till värnamo där vi byter tåg och sedan när vi kommer till Halmstad så tarvi bussen till Hagön. Där väntar ett Helvete när vi ska få upp båda tälten i regnet XD . Asså jag ser allt framför mig det kommer typ va 2 stycken som gör jobbet medans alla andra har gett upp och står och kollar på =) .

På Torsag är hemfärden, vet inte riktigt om vi har tänkt på den så mycket men har man tagit sig dit så kommer man ju alltid hem eller va säger ni?

Nej nu har jag hållt på i snart 20 min med det här nu orkar jag inte mer . Ska vänta på att Elle ska vakna nu och sedan blir det en sista av checkning innan vi går in i bilden!



Wish me good luck !  ha de bra ! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: