Kastella

2008-08-23
00:55:13

Fredag!
Tjosan på er.
Idag är det fredag. Började i skolan klockan 08.00 idag och vi hade lite information om vårat nya datasystem i skolan. Sedan satt min mentor och snackade en bra stund om ingenting innan vi fick sluta. 09.45 fick vi gå och då stack jag, Lollo och Valle och käkade pizza gott gott :) .

Ikväll ska jag sova hos Frida det ska också Elvira göra så vi ska ligga och trängas i en bäddsäng :P
Så vad har vi gjort denna fredagskvällen då? typ inget! vi åkte ner till stan en sväng och köpte glass och sedan stack vi hem igen. Nu har vi precis kollat på Stomp the yard . Min 2:a gång den är så jävla bra !<3 tror även att dom andra 2 små töserna tyckte de me .

Nu ska jag inte skriva så mycket mer vi hörs imon pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: