Kastella

2008-08-18
15:54:45

Jobb & Slit !
Idag har jag jobbat 7 timmar med min mamma. Sååå segt men pengar kan behövas, känner att gadroben behöver fyllas på lite. Efter jobbet så fick jag gåååå hem från amriebo med 3 par tröjjer att bära på skit jobbigt ! men jag lever ju iaf.

Nu har jag precis taget ett varmt bad så nu e jag freeeeesh ^^ .
Snart blir det en snabbis med frida till stan hon skulle köpa nån pärm och lite så inför skolstarten på tors :)

Kollade på mitt schema igår och det var bättre än va jag trodde men de kommer väl öndra sig säkert
Ni ser inte tiderna men jag slutar
Mån: 14.45  Tis: 16.00  Ons: 13.55   Tors: 16.00   Fre: 15.15
här har ni de iaf:


Ikväll får vi se va de blir ska la vara med alla töserna eller något :)

Vi hörs senare pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: