Kastella

2008-08-28
23:16:20

Jobbig skoldag?!?!?!
Skola idag från 08.20 till 16.00 våran segaste dag med jobbigaste och minst intressanta lektioner. Idag har jag haft:
Bild
Naturkunskap
Rättskunskap
layout
Engelska


Alla ämnerna utan engeska är nya för mig nu på Gymnasiet och inget av dom verkar vara så kul än sålänge, Vi får la se vart det leder. Har nya lärare i bild, natur och rättskunskap också men dom verkar vara helt okej måste jag säga.

Så jag slutade klockan 15.00 idag för vi fick gå tidigare och min älskade syster kom och hämtade mig :) När jag kom hem satt jag och väntade på att Frida skulle komma till mig och när hon gjorde det så började vi kola på Mysteriet på Greveholm på youtube . Vi såg alla 24 avsnitten och det tog totalt 4,5 timmar utan någon paus efter det har jag varit väldigt rött i mina ögon så snart blir det nog till att stänga av datorn och flyga till sängen istället. 


Imorgon börjar jag 11.45 och slutar 13.50 så den dagen blir gödig som fan sen får jag se vad jag hittar på resten av dagen / kvällen :)

Nu ska jag dra mig med ha de så bra så ses och hörs vi ^^
 

Kommentarer:
#1: Jejja

Det är som mig, jag börjar 10.55 och slutar 12.10 :D

2008-08-29 @ 08:32:56
#2: Sandra

ey i rättskunskap har vi ju Bossemanne! :D We need you boo, we gotta see you boo

and the hearts all over the world tonight

said the hearts all over the world tonight haha:D<3



2008-09-13 @ 14:06:07
#3: Karro

hah just fan XD . tänktejag inte på :P

2008-09-14 @ 02:48:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: