Kastella

2008-08-24
16:30:26

Lördags kvällen/natten
Hej hej hej täkte dra lite snabbt om gårdagen. Började med att jag kom  till frida och var där i typ 40 min sedan cyklade jag tillbaka hem för att hämta pengar m.m. för att vi hade bäestämmt oss för att sticka på förferre hos Linnea. Malin och Frida åkte till torpa och sedan skjutsade min mamma mig dit också. Vi satt och körde lite lekar och rökte lite vattenpipa och sedan drog vi oss vidare mot ciggaren till någon Alex. Där var det typ ganska mycket folk men efter nån timma där så skulle ALLA killar på fetsen ut på krogen så då blev vi utslängda. Vi åkte sedan in till stan och tillbringade resten av natten där. Skulle träffat en vän man puckot dissade XD . Vid 02.50 eller något så stack Jag och Malin till McDonalds och tog en cheese. Vid 03.05 så fick vi skjuts hem av Molles systers pojk och sedan sov vi hos Malin :)



Kanon kväll (Y)..

Idag vaknade vi vid 1 eller nåt och vi gick upp och gjorde mat. Det blev kycklingvingar och krokletter. mums. Sedan till efterätt blev det vatten melon och ice age :) haha . Nus ka vi åka på picknick åter komemr när jag kommer hem :)

Kommentarer:
#1: Maaalin!

hahahhaha, kul hade vi! ;D "molles systers pojk" komplicerat det där ;P





Cheese stavas det ;)

2008-08-24 @ 22:39:13
#2: Karro :)

Haha jag vet men de fick bli så XD . haha bra molle :D

2008-08-25 @ 08:34:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: