Kastella

2008-08-17
18:20:48

Lyckad kväll trots allt !
Jodå jag ångrade mig till slut iaf och åkte till Monica för att fixa iordning mig :) . Och medans moni sminkade sig så passade jag på att visa mina serbiska skills via msn :).

Vid 22.00 var vi nere på Vättern där det var ganska mycket folk iaf. Där mötte vi Ida,Fia och Benjji och vi gick runt och umgicks med folk. Sedan blev det dramatik i det hela. Vi började gå mot scenen när två stycken äckliga tjejer började bråka med oss. Jag HATAR verkligen allt som har med slagsmål och våld att göra men när dom började gå på min vän så fick jag fan panik så jag försökta hjälpa henne men dom var ju förfan cepiga. Min vän fick ta imot några lavetter och sånt innan dom jävlarna backade undan så vi kunde gå vidare. Vi stog och snackade med vakten i säkert 20 minuter efter men vafan ska man göra lixom ? :O . Orka hålla på med sån skit.  Vem fan är så dum så man går ut och festar bara för att kunna slåss ?:S  så sjukt !!!!! Vi satt och vilade en stund och sedan gick vi in och försökte glömma vad som hände och hade jävligt kul istället ! Jag och Ida har nu hittat Jönköpings snyggaste kille. Grattis till Gurra <3 haha xD

Efter att vi hade gjort vårt på vättern så stack vi vidare till McDonalds där vi träffade lite vänner. Jag tänkte åka hem därifrån för att en vän skulle med samma buss men sedan fick Ida mig att stanna iaf så vi åkte hem till henne på efterfest. Där var vi 7 stycken och vi drack lite vin samt körde massa lekar. Det blev mycket klet med honung och chokladsås men skojj va de XD . Vid 06.15 stack jag och Moni hem till henne för att sova :)

Tack för en skitnajs kväll vänner <3

Bilder?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: