Kastella

2008-08-02
15:31:28

Misslyckad kväll?
Kom precis hem från Frida där jag sov tillsammans med henne,Molle och Moni. Igår kom jag till frida vid 19.00 eller något och vi gjorde lite mat och så . Vi hade planerat kvällen och vi var sådär 3 timmar etfer planeringen. Vid 22.00 så var vi färdiga och vi tänkte sticka till Vättern men ingen var på sådär jättebra humör. Men Jag,elle,Molle och Moni stack ner iaf. Det blev masssaaa egokort på mig,elle och simme XD  Jag ska lägga ut alla här nere sen så ni får nåt att kolla på men räkna inte med att dom är snygga XD ...

Vi stannade där till lite över 00.00 och sedans tack vi hem till Frida där vi sov !

Kvällen blev ju iaf inte som vi hade tänkt oss men vafan hur ofta blir dom de? :O

Här kommer ala underbara bilder:


Sådär !  där har ni dom njut XD . la dock inte in dom suddiga ^^

Nu ska jag vara social med min pappa som åker imon igen .. han är typ aldrig hemma pågrund av sitt jobb , lite tråkigt :( . Så jag ska prata lite med honom och ta mig lite mat :) . pusspuss på er :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: