Kastella

2008-08-19
06:44:05

Morron Morron
Tar lite av de ni missade av gårdagen. Efter besköet på stan så stack jag hem och gjorde Grekisk sallad. Det är så jävla gott man kan ju typ sitta och äta de i år ! Senare på kvällen beslutade vi oss att fika lite så Jag,Frida och Elvria stack ner till Georges och tog en kladdkaka. Eftersom att det var sista kvällen men kuan vara ute sent så sa alla att det skule vara massa folk på vättern så vi stack ner dit. Men till våran förvåning så såg vi typ inte 1 kotte :S . Men vi började traska lite och hittade våra vänner en bit bort. Så vi slog oss ner där och sen trillade de in lite folk i "vårat gäng" hela tiden. Men de va fan inte mycke folk därnere. Vid 23.03 tog vi bussen hem för att jag skulle jobba. När jag kom hem blev det bums i sängen för min del. Jag kände iaf att elden hade gjort sitt , luktade hur mycket rök som helst men inte fan orkade jag duscha :)

Nu vet ni lite vad jag gjorde ^^ .

Nu ska jag åka jobba igen, sista dagen såå skönt. Okej hinner inte skriva mer mamma ropar men vi hörs sen när jag kommer tillbaka ! pusspus på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: