Kastella

2008-08-15
00:37:53

Nu bär vi iväg igen !

Dagen har varit helt ok :) . började med att jag hjälpte till lite här hemma och sedan åkte jag och mamma till stan för att lämna in mina nya byxor så att dom kunde fixa e knapp där. Jag fick oxå med mig en kalender och 2 pennor hem. Sedan åkte vi hem igen och jag tog det lugnt en stnd tills jag och Frida stack till Resecentrum och köpte biljetter till oss + Elle så var det fixat också. Kostade 87 kr fram och tillbaka vilket var billigare än vad jag trodde. Så tåget härifrån åker vid 12.01 imon och sedan åker vi hem från Skövde 18.56. Så det blir ca 6 timmar med grabbzen.
Efter att vi hade fixat biljetter så stack vi til stan igen och hämtade mina byxor, köpte ett puder och Frida köpte en mascara.



Nu ikväll var vi på Vätterfesten en stund men det var kanske lite dött där eller nåt så vi drog till max och satte oss istället. När vi hade skämt ut oss tillräckligt så stack vi mot bussen och åkte hem.
Nu ska jag snart sova så att jag kommer upp imon . Lite pinsamt om jag missar tåget.

Godnatt ! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: