Kastella

2008-08-30
19:36:14

Om Fredags kvällen / natten =)

´Dagen började med skolá. Hade 2 lektioner sedan kom jag hem och softade lite,. Efter ett tag så stack jag,mamma och syrran till company och shoppade lite kläder. Det blev 2 gråa linnen för min del kanske lägger ut bild senare.

När jag kom hem så åt jag och sedan körde vi ett inteligenstest med familjen och vem förlorar ? självklart jaaag :O . jag fick 0 / 11 helt sjuk ! jag försökte verkligen men neee det där inte inte min grejj. Det betyder inte att jag inte e smart för de e jag :) ,

När jag var färdig så skjutsade mamma mig till malin där Frida var och sedan kom Jejja och Elle.Vi hade lite förferre hos molle och sedan vid 23 - 24 något så stack vi in till stan för att träffa lite vänner. Efter ett bra tag så gick jag och Elvira ner till stan för att hon skulle träffa sin bror. Vi hittade dom i en bil "utan ägare" så vi gjorde dom sällskap och satte oss där inne och snackade lite. Sedan försvann alla utom jag , elle och phille? i en annan bil och kvar va vi :S., Sedan åkte elvria hem och då satt jag själv där med nån phille och snackade lite,. Efter ett tag precis när jag tänkte gå till Malin eftersom dom hade lämmnat june och dratt hem till henne  så kommer Ramin som tydligen äde bilen och då var dom snälla och sjkutsade mig till Molle ( tack Ramin och Phille) .Väl hos molle var det efterfest och det var la ungefär 10-15 pers. Vi chillade tills alla hade gått vid typ 05.00 och sedan gick Jag, Jejja, Molle och Simon och la oss . 4 stycken i molles säng grrr hahaha.. JAAA lika trångt som vanligt !.

 Vaknade upp vid 09.00 hade då sovit ungefär 3 timmar. Så vi tjejer började piggna till och målade lite i simon face. Han var typ dööööd som inte märkte de. :P . När han sedan vaknade lyckades vi tga sönder molles sängsben eller va de heter men dedt fixade han sedan :) .

Resten av morgonen blev det vip, choklad, cola, nudlar och mys ;)
Och nu sitter jag hemma och ska snart ta mig ett bad :D


Kommentar:
#1: Maaalin!

as kul :)

2008-08-31 @ 20:56:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: