Kastella

2008-08-26
07:06:12

Panik eller något liknande!
Jag vet inte hur jag ska göra nu. Antingen så sticker jag nu 07.17 och kommer på bollsporten vilket jag inte ens vet om jag kan vara med på tack vare min nacke +  att det är jobbigt att bära bagen för vi har inte fått våra skåp men jag har ändå idrott sen sista lektionen så jag måste ju ha med mig den. Samtidigt känns det viktigt att gå första gången. Eller så skippar jag den och börjar klockan 11 men då får man la sit som fan sen... Ahh 2 av mina 3 vänner som ska ha detta ska inte gå och den andra (Sandra) skulle gå men hon svarar inte ! så just nu sitterjag mitt emellan 2 altenativ utan att veta hurfan jag ska göra.

Igår kom min syster hem vid 21.00 kanske. Hon har varit i Spanien i 2 veckor med sin pojkvän och sista veckan kom även hans mamma och bor ner. Dom hade haft det jätte bra iaf :) .




Ne nu ska jag ta och ringa sandra antagligen väcka henne oxå (Y) . Pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: