Kastella

2008-08-12
15:20:34

Shopping
Idag vaknade jag vid 10.00 nån gång och jag bestämmde mig för att sticka till stan. Så jag gjorde mig iordning och sedan stack jag ner. Jag var inte på shoppinghumör men igår när jag och Moni var på a6 så hittade jag ett par byxor men jag gillade inte fickorna på dom så jag sket i dom. Idag därimot så provade jag dom och dom är så jävla sköna ! det jobbiga är att det är en ort modell vilket jag INTE gillar. Byxorna kommer ifrån VERO MODA och kostar 499 kronor.  det kommer säkert upp en bild på dom så småningom :)

Vad som händer idag har jag inte bestämmt än. Blir nog att jag träffar tjejerna och kanske tar fikan som inte blev av igår? resten av kvällen får vi se vad jag hittar på . Ska upp 06.00 imon och skjutsa Syrran och hennes Pojk till flygplaten . De ska åka till vårat hus i spanien, SÅ SKÖNT !

Nu ska jag gå och vara lite social mot min sjkuliga mamma som jag har smittat ner :) .

puss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: