Kastella

2008-12-27
14:09:44

Dagarna nu efter jul !
Dagen efter julafton så blev de lugnt. Mormor kom hit och vi käkade lite mat och sådant. Sedan spekade vi Party Alias som min syrra fick i julklapp . Det är faktiskt as kul . Det var Jag, Pappa och Mats ( pappas vän) mot Josse, Mamma och mormor . Såklart vann dom bästa MITT LAG ! .




efter det så stack jag till Malin där Frida och Elvira hade samlats. Vi drog till Nina en stund och sedan trasakde vi ner mot stan där att träffa Robin XD Men nej någon robin såg vi inte men vi träffade därimot Jimmie, Danne, Kenny och Vigge . Trevligt. På vägen tillbaka till Malin kände jag inte mina tår över huvudtaget :O .



Igår så blev det lugnt igen . Jag va med Josse, Emil, Henke(emils bror) och David (emils andra bror) på stan samt media markt. Trevligt. När jag kom hem så slappade jag lite och sedan på kvällen drog jag mig till Malin . Jag, Molle och Frida hade en allmänt flummig kväll XD .



Och idag har jag varit med Syrran och Mamma på stan . Fick ingen hjälp av rean när jag köpte 2 klänningar och en tröjja. klänningarna är till nyår men jag vet inte vilken jag ska ha än så jag kanske lägger ut dom här sen så ni får hjälpa mig ! .

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men nu ska jag manikänga med mina nya klänningar  !

Kommentar:
#1: Lovisa

SV: Gud så bra!

Yes, det tkr jag med :D japp 1an är helt klart bättre än 2an, men den är ju också bra då :D

2008-12-27 @ 15:54:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: