Kastella

2008-12-06
17:52:18

Fredagen
Orkade inte skriva igår när jag kom hem så jag gör det lite snabbt nu.

Fredagen började med skola. Hade dock bara en lektion (svenska) så det var ganska soft. Sedan gick jag hem och slappade lite innan jag och Mamma stack till A6. Jag köpte mig 1 Bh. 

På kvällen så stack jag till Malin och sedan drog Jag, Malin, Frida och Elleut på äventyr. Skulle på fest men det sket sig så vi hittade på lite annt skojj . 

Haha vi mötte 2 pers uppe i Huskvarnasom typ va 25 eller något, kommer inte ihåg. as goa va dom . Den ena såg tydligen att jag gick handel för att vi ser ut på ett visst sett :S . haha ingen aning hur men tydligen som hans flickvän  xD . Och Den andra snubben tog min hand och sa " Du kommer gå långt för du ser ut som en sån och det du ser ut att vara en "bra" tjej ( han sa något annat ord kommer inte ihåg va det va men typ bra :P )  Klart man blir glad av att höra sånt haha men jag blev mest chockad det var så oväntat XD . Men kul iaf får hoppas att det bli som han tror ^^

Sedan så drog vi oss hemmåt med lite dramatiska chockerande händelser XD haha hoppas du mår bättre  gumman^^



Lör

Gick upp klockan 08.00 för att åka till Mormor och Baka pepparkakor som vi göra varje år. Mysigt faktiskt . det var Jag, Syrran, Moster, Mamma och mormor . Efter kakorna så blev det god mat och grejjer också. kanoon mysigt.







Och nu sitterjag här och latar mig som bara den . Vet inte än vad som händer ikväll men det kommer väl snart.

Puss på er !



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: