Kastella

2008-12-27
13:56:24

Lite om Julafton !
Nu har bildeerna kommit in !


Julfaton gick väldigt fort som vanligt. På morronen så bytte vi paket med Emil (syrrans pojkvän) fick en film som jag har sakt att jag verkligen inte vill se för att den är för läskig. Men nu måste ja ju se den så.. jaja.



Sedan vid 13.00 så kom vi till mormor där släkten från mammas sida var. Vi år julmat, delade ut julklappar och körde vårat klassiska julspel. Jag vann bara 1 grejj.


Efter Kalle Anka så stack vi till Farmor och andra delen av släkten där det blev mer paket och glögg och grejjer.


När vi kom hem så blev de chill framför tv:n och vi kollade på Fred Claus!


Det där var snabbt om min julafton. Jag är nöjd över mina paket !  Kan ju nämna lite :
Jacka, Skidbyxor, Byxor, 4 öronhängen, 1 halsband, pengar, parfym, presentkort, smink osv. Mycket nöjd somsagt ! .

Lite bilder på lite av presenterna kan jag ju dela med mig av! :




         Öronhängen från smycket    

Parfym från kicks, Smink från Åhlens, Klocka från Village !




Min lilla outfit på julafton dårå ...


Hoppas ni hade en bra julafton !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: