Kastella

2008-12-22
13:15:30

Månad - julen närmar sig!
Usch vad fort det tiden går . Nu är det bara 2 dagar kvar sen är julafton här igen. Helt sjukt.

Har ingen aning om vad jag ska få i julklapp. Tycker faktiskt att det är roligare och mer spännande om man inte vet. Jag har iaf önskat mig bla. En klocka, byxor, smink , smyckesträd,presentkort och lite till . denna julen var nog den första då jag inte hade en aning om vad jag ville ha i julklapp. Så jag har abra önskat mig en massa småsaker.


Idag komer den rediga julstämmningen till mittt hus. Det ska städas, Julmusiken ska på och massa annat gossigt :) .

Ska iväg och hjälpa min vän på hennes jobb i några timar sedan ikväll blir det en massa städning.


Hoppas ni får en bra dag  :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: