Kastella

2008-02-13
00:36:59

En slappdag !
Idag har det varit en av de där dagarna när man inte orkar sminka sig eller ta på
sig nåt snyggt. Man vaknar och sätter på sig mysbyxor och en gosig tröjja och
sedan sätter sig framför tv:n/ datan och bara slappar. Idag vaknade jag av att
det lät somfan på övervåningen och jag kom på att dom la nytt golv i vårat kök.
Det blev fint

Efter det så stack jag hem till min mormor för att äta (eftersom vi inte har något kök för tillfället) Jag stannade en stund och sedan blev det hem igen. Sen har jag inte gjort mycket mer och nu sitter jag här i minamyskläder och degar framför datorn. Jo just de jag har fått tillbaka min dator nu den har varit hos pappas kmpis för att han skulle fia den hade hur mycket virus och skit som helst på . Men nu funkar den bra .

Just nu sitter vi och diskuterar gbg resan och just nu verkar det bara som att det är jag som vill åka . Molle vill med men hon tycker väl attd et är lie dyrt och likadant elle. Men alla har damp och jag orkar inte med att alltid sitta i skiten.                         Nu ska jag snart sova är as trött. Ha de skönt <3

image2

Kommentarer:

Molle anklagar mig för att ljuga, så ni borde skaffa er en ny vän tkr jag!

2008-02-13 @ 01:48:04
#2: Kastella

Jag hänger inte med? , alla säger att alla klagar på alla :S
hatar sånthär !!!

2008-02-13 @ 12:56:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: