Kastella

2008-02-24
16:23:45

Gårdagens melodifestival.
Jag har tråkigt så jag kan lika väl skriva några kommentarer om
gårdages melodifestival. jag är inte alls insatt i melodifestivalen iår
men igår kollade jag faktiskt på hela :P . Bara för att det inte blev något
med elvira och Malin. 

Jag tyckte nästan att det va rätt det som hände. Men blev lite förvånad
över några saker:


Direkt till globen: BWO- Lay your love on me

image28        
 Kommentar:
 Det var helt rätt att BWO kom vidare.
 Egentligen gillar jag inte dom men 
 dom var ju bäst igår så det var helt okej
 och låten var helt okej med tycker jag.




      
Direkt till globen : Frida feat. Headline- Upp och hoppa

image29  Kommentar:
  HELT FEL! jag fattar inte hur dom kunde komma
  vidare dom var ju inte bra!?! jag undrar vem som 
  röstade på dom här, måste varit massa småbarn.
  Låten hade säkert passat i lilla melodifestivalen 
  men inte här ! Jag är helt säker på att dom inte 
  kommer vinna hela melodifestivalen !



Till andra chansen: Caracola - smiling in love.

 image30                                            Kommentar:
  Jag tycker att dom skulle gå direkt till globen 
  istället för Frida....  Caracola var mycket bättre 
  och deras låt var mycket bra. Dom förkänade en 
  plats i globen. Men jag tror att dom säkert kommer
  slå Ola. hans låt var inte alls lika bra som denna. 
  Om han går vidare så är det bara för att han har 
  många fans där ute.



Till andra chansen: Thèrèse Andersson- when you need me 

image31Kommentar:
Hon är värd det. Tycker låten föknippas med typ
OS eller något liknande. Den var väldigt stark. 
Jag gillar ju inte opera så mycket men denna låten
dög iaf. Så jag blev nöjd med att denna fick gå vidare
till en andra chans.
                                  
                                                     
                                                       

                                                        
            

Kommentarer:

vadå härma mig?

2008-02-25 @ 16:45:10
#2: Kastella

Härmade inte dig? isåfall har jag ju typ hermat alla bloggare?

2008-02-26 @ 17:23:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: