Kastella

2008-02-13
13:29:59

God Morgon !

Nu ha jag vaknat och sitter i min gosiga morronrock framför skärmen.
Idag är det ons och jag ska troligtvis flytta hem till min mormor .
Inte för gott men iaf tills på fredag eftersom dom stänger av elen
hemma hos oss och då orkar inte jag gå runt här och vara ivägen.
Jag kanske ska med Elvira och Patricia ner till stan också , men vi får
la se hur det blir med det. Jag har inte så mycket mer planerat inför
dagen, får la ta den som den kommer ^^
Förutom ikväll !!!! .......


image3

.....Idag börjar det =) har väntat fööör länge nu. America´s next top model 2008
Jag kommer sitta fast klistrad framför tv ikväl och ingen kommer kunna nå mig
mellan 21.00 -22.00 så det är ingen ide att ringa ^^

MISSA INTE DET ! IDAG 21.00-22.00 TV3 !!



Dagens outfit

image5Linne - H&M
                                                    Tröjja - JC
                                                    Byxor - Veromoda


Kommentarer:

Jag följer Lost! :D

2008-02-13 @ 22:35:42
#2: Kastella

Orka sån skit ;)

2008-02-14 @ 17:25:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: