Kastella

2008-02-16
02:12:44

Göteborg !

Ska berätta lite om dagen :)

Åkte då från stationen vid 07.40. Vi åkte med vättertåget INTE FINT! .
Vid mullsjö fick vi byta vagn för vi satt tydligen i den som skulle tillbaka till
jönköping. När vi va i falköping skulle vi byta tåg. Vi fick vänta ca. 15min .
Det var kallt så vi gick till ett litet väntrum och värmde oss lite.
Vi hoppade på tåget (som var mycket finare) och gav oss iväg mot Gbg.
Ca kl. 09.40 kom vi fram till Göterborg C. Weeeii

Vi gick först in till nordstan där det inte hade öppnat en, så vi promenerade
till shock istället (Fridas favorit affär ). Vi kollade runt och sedan hittade Möllz
ett par fina skor i lack. Sedan var det dax för NK . Jag tror vi har besökt alla
affärer i hela göteborg typ. Vi gick in och ut , in och ut hela tiden.
Efter att ha kollat igenom hela NK så gick vi tillbaka in till nordstan och 
shoppade lite. Åt gjorde vi oxå en buffé för 74 kr. INTE VÄRT DE !
 
Efter 10 timmar fram och tillbaka i Gbg värkte mina fötter en hel del kan jag tala
om.Och jag hade typ blåsor på händerna av alla påsar och väsker man bärde.
Tåget hem igen gick 20.02 så vi stack till stationen igen och tog oss en fika.
Vi fick ett fint tåg hem :) det var nice ^^


Men man fick en hel del handlat iaf :


1.
image8


2.
image9

3.
image10

4.
image14


1. Tjock tröjja -
Rut m.fl
2. Dedenim Jeans - D.O
3. Tun Tröjja - Monki
4. String - H&M
     Trosa - Rut m.fl
     Kopp - Butterick´s
    Läppglans - Zara


Lite fler bilder från dagen kommer nog in imorgon.
Nu ska jag sova godnatt <3


Kommentarer:
#1: malin lix

tiihihihii våra inlägg kommer se likadana ut, eftersom vi har köpt likadant ; )

2008-02-16 @ 03:34:52
#2: Frida.

hihi, min tjocka tröja är JÄTTE stor ;P

2008-02-16 @ 13:48:58
#3: Kastella

svar till Malin lix: Haha jag vet men de e coolt :)

2008-02-16 @ 15:34:33
#4: Kastella

Svar till frida. : Min är faktisgt perfekt :)

2008-02-16 @ 15:35:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: