Kastella

2008-02-28
11:13:38

Klassen
Jag sitter och har Turism nu ovh vi gör ett grupparbete.
Jag är med philip men han dissade mig idag :(
Så nu sitter jag och gör lite på våran powerpoint.

Jag var inte på mentalen idag hade så jävla ont i magen.
Men det gjorde inte så mycket för vi hade endå sur lektion
enligt lollo och valle :)

Idag ska jag ta de lungt , jag har svenksa snart jag har varit duktig
och klart mitt arbete om mobbning :) så jag ska lämna in den nu.

Igår var det dans :) gick skit bra ^^
Alla 6 var där och vi kom ganska långt måste
jag säga.


image43

Om min klass här då , bara för att jag ser att alla gör domma :)

Vem i din klass:

Är snyggast: Lollo haha ;)
Är sämst på matte: Richard
Är de flesta lärarnas favoritelev: Jojje ;)
Är bäst på musik: Mattias
Verkar vara i trotsåldern: Hussein
Ser ut att vara mest deprimerad: Markus.
Har roligast röst: Richard
Har snyggast klädstil: Alla ! :).
Känner du minst:....
Är omtänksammast: Becka
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: ALLA!!!!
Saknar du att umgås med: Alla
Verkar vara mest bortskämd: Didar
Är mest irriterande: Wille
Är roligast: Hussein
Är mest berusad: Lollo
Borde bli pilot: Fidi
Skrattar mest: Sandra
Uppskattar du: INGET :( jodå alla
Gör ofta din skoldag värre: Min skoldag är alltid lika kul... :S
Är sportigast: Richard
Är lite borta: Hussein , Lollo
Är en läslus: Emanuel
Hade du velat byta liv med för en dag: Beckas och Jojjes :)
Spelar/t hockey: Borg
Spelar trummor:   ingen vad jag vet

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: