Kastella

2008-07-04
17:46:45

Ändrade planer!
Idag blev det en jobbigt dag på dansen som började med golvteknik som för övrigt är roligare nu när man kan de.. sedan begav vi oss till munksjö-parken och hade yoga ( det är jobbig yoga inte sån där skön avslappnad :O ) På lunchen skulle jag och molle äta på libandaili? ingen aning om hur de stavas XD . men det var stängt så vi traskade vidare och käkade på chicki mama istället :) . Sista timmarna så övade vi till föreställningen =) ..

Här har vi en bild jag tog typ första dagen .. jag har inte haft med min kamera än så det får väl bli kort nästa vecka men här har vi iaf... Sandra, charlotte, siri och noor där bak syns även josse :) 



Det blir inte att vi åker iväg idag. Istället har vi nu bestämmt att vi sticker kl 06.00 imorgon. Vart vet vi inte än det beror på vädret , men om det blir dåligt väder så sticker vi nog till stockholm över 1 natt. det blir Jag,Mamma och Pappa som åker ...

Jaja just nu sitter jag och väntar på mat så jag kan sticka och vara med folk senare..Pappa bjöd nyss hela famlijen + grannarna på en drink men det var inte så gott enligt de flesta inklusive mig ! . Men den var gulligt massa frukt och sånt gott som jag åt upp iaf :) och så var det rosévin och nån champagne ...

Här har ni den...


ikväll blirdet nog partyy :) . Får la se hur mycket jag orkar eftersom jag ska upp tidigt =(.

Jag är as arg för tillfället men det är inget jag vill skriva om här det håller jag för mig själv ... inget speciellt såå ..

Ha de bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: