Kastella

2008-07-05
23:53:59

Falkenberg ! <3
Vaknade 07.00 och packade ihop lite småsaker och sedan gav vi oss iväg mot falkenberg. Jag sov typ hela vägen (som valigt) . vi var framme ca 09.30 och vi la oss dirket på stranden där det redan hade trillat ner lite folk... efter nån timma var det mycket folk och jag och pappa badade lite och så . vid 2-tiden åt vi på resturangen vid stranden det blev bakad potatis med skagenröra och vitlöksbröd :) . mums ^^ .  etfer det blev det mer sol och bad och innan vi stack hem så stack vi till Peggens glassbar (världens bästa glassbar!! ) och tog en stooor galss kan det bli bättre? ... efter att vi hade smaskat i oss den goda glassen begav vi oss hemmåt. Jag har brännt mig under rumpan och på ryggen men men de eju sånt man får ta ^^

Lite bilder vjuder jag på också men eftersom min kamera inte är funnen än :O så blev det bara mobilbilder idag ( ingen bra kvalite) men det får ni leva med. :)






Bara för att vi är BÄST <3



Outfiten idag dåg ut såhär:
kofta - bikbok
linne -  bikbok
jeans.shorts - spain
skor -  står still i huvudet just nu :S

vi var hemma vid 20.00 eller nåt och jag brännde ut Message in the bottle som vi sedan kollade på. Har inte lipat så mycket på jag vet inte hur länge .. usch det slutade verkligen inte rinna :O . men den är såååå söööt ! <3 värd att se ni kanske inte är så känsliga som jag !  :P



Falkenberg är mitt favorit sommarställe ! älskar hela staden, folket, miljön , ja allt är perfekt ! plus att killarna är riktigt fina också ;) . Jag har tillbringat många sommrar där och mina kusiner hade stuga där innan så vi var  jämt där . Jag ska absolut dit fler gånger i sommar helt klart och sova där också då . Jag ville ka dit med mina vänner men dom verkar inte taggade på de för de vill heldre till halmsstad eller nåt så ja får väl ta med mig någon annan :) . någon hittar man väl alltid.

Nu sitter jag och snackar med en gammal vän på msn som jag inte har skrivit med på hur länge som helst , de e najs så jag sitter väl framför datorn en stund till och sedan blir det sovdax för mig :)

Kommentarer:
#1: m

You´re so cute!

2008-07-06 @ 21:37:15
#2: Jejja

Du vet att jag alltid ställer på Falkenberg<3

2008-07-06 @ 22:14:26

Aww de e bra jejja :) . serri tycker vi ska grabba ett gäng och sticka ner dit i sommar !!!!

2008-07-06 @ 22:37:48
#4: Elviraaaa

Message in the bottle , den filmen såg jag för en vecka sedan.. vilket sammanträffande!



förövrigt, var den filmen DÅLIGAST EVER!

2008-07-07 @ 00:08:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: