Kastella

2008-07-06
22:56:37

Godkväll
Tjosan hoppsan nu har jag kollat på 2 filmer tillsammans med min mamma och pappa på den ena. Det blev först The bucket list skit bra film tycker jag. Lipade som vanligt haha . Så jävla klen är jag men det var nog bara för att det handlade om cancer och det har drabbat folk i min släkt så det blev extra känslomässigt. Sedan kollade jag och mamma på Step up 2  har velat se den länge nu men har inte kunnat ladda ner den men nu är det färdigt :) . älskar den filmen också men 1:an är bättre kanske bara för att Channing Tatum inte var med så mycket ! som ni kanske redan vet så ÄLSKAR jag honom <3<3<3<3


The bucket list - se trailer



Step up 2 - Se trailer



På a6 blev det faktiskt ett köp som tur va . Jag köpte ett par fred perry skor men jag har ju somsagt ingen kamera nu så ni får nöja er med en bild från internet :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: