Kastella

2008-07-10
22:37:24

Igår/idag !
Igår:
Började med jobb och slit haha . Ne men det gick ganska bra på dansen. Vi satte ihop massa av danserna och så .. nu börjar det ju närma sig uppvisning och allt . Efter dansen (klockan 3) så skulle jag åkt och bytt storlek på mitt nya linne (som jag inte har tagit kort på en) men då kom mamma på att vi skulle vara i Ulricehamn vid 16-16.30  SMART !!!! Så jag fick istället skynda mig hem och göra mig iordning och duscha as fort. När vi va klara så var vi lite sena men de fick vi ta så vi satte oss i bilen för att åka i full fart. Det var nämligen så att min moster och hennes man har varit gifta i 20 år så vi skulle fira de med lite god mat och sådant. Väl framme så bjöds vi på champagne och grejjer och efter en stund så började vi med den mycket goda 3rätters middagen. Vet inte riktigt vad det bestod av men gott var det. Min moster har nämligen varit kock så hon vet va hon gör ;) . Vid 20.00 började jag bli väldigt trött och seeg så vi drog oss hemmåt och när jag kom hem 21.00 så gick jag och la mig direkt, Duktig karro :)

Lite bilder och stuff bjuder jag på från igår också då :

sigge                         Moster&Kusin                        Lilla Jag


The gang                  Sigge bus                  Jordgubbar <3

Efterätt <3



Idag:
Dans dans dans hela dagen ... satte ihop och körde igenom 1000 gånger vilket behövdes :P . men det blir nog bra tillslut. När vi slutade så stack jag och malin och tog en ice tea och en kaka på waynes. Jag har gått och blivit kär i en kille som jobbar där hahahah . han är så jävla charmig asså ojojoj :P . nu vet ni...
Efter fikabesöket så stack vi till once för att byta mitt linne som jag inte hann göra igår och sedan stack vi till cubus och shoppade lite på rean. blev en Bh för min del. Efter detta så ringde vi till fråda för att vi skulle grilla så vi stack till ica och efter många om och men så gick vi ut därifrån typ tomhänta och stack och köpte mat på chicki mama istället haha det är ungefär så bra det brukar gå för oss när vi ska laga mat tillsammans. Resten av kvällen har spänderats hemma hos Frida men mat,tv, snack och stundsmatta :D .

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: