Kastella

2008-07-07
20:56:55

Ojojoj vilken dag :O
Dax för dans igen efter en skön chillhelg. Klockan 09.00 började vi med en avslappningsklass och jag sammarbetade med josse. Övningen bestog av att man skulle stå up och ta på olika delar av kroppen och så ska man slappana av ... Jag var först ut så josse började göra olika "övningar" och efter en stund kännde jag bara hur jag försvann. ALLT försvann ljudet,synen hela kroppen .. ja, jag svimmade alltså. Det var första gången jag gjorde det och fy va läskigt. Jobbigast var när jag vanknade och märkte att jag satt ner för jag trodde forfarande att jag stog upp så allt bara snörrade runt... När jag vaknade gick det över ganska snabbt men jag var skakis och lite yr resten av dagen. Ett stort tack till JOSSE som fågade mig (A) tur de ! När vi fortsatte så blev både Ia och stina(läraren) yra och fick sätta sig ner en stund. Jag vet inte vad de va för konstigt :S . men nu lever vi iaf allihopa och mår bra. Förlåt alla om jag skrämde er <3



Efter dansen så stack jag, maria och malin till claras och fikade :) . mums jag och molle delade på en morotskaka och en kärleksmums också blev det istea på det också ^^ . 

Sedan vad jag och mamma ute och gjorde lite ärender och när jag kom hem så slumrade jag till ne stund i mammas säng. 

Tänkte skriva en sak här nu men jag tycker den saken förkänar ett eget inlägg så jag skriver ett till XD . 

  

Kommentarer:
#1: m

DET VAR SKITLÄSKIGT :(

2008-07-07 @ 23:02:44
#2: svar : m

haha sorry :P

2008-07-20 @ 13:38:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: