Kastella

2008-07-20
21:30:48

Packa är jobbigt !

Jag har precis brännt ut 6 skvior med musik som vi ska ha på ner vägen till Tyskland. Vi sticker imon på morgonen ungefär vid 04.00 . Det blir Jag, Mamma, Pappa, Hille, Robin, Rose-Marie och Tomas. Kommer nog bli bra.
Har lite kvar av packningen, men kläderna är iaf klara. tycker det är så jävla jobbigt att packa för jag tänker jämt att jag tar med mig för lite av allt så jag packar ju typ ner hela min gadrob :S Och så glömmer man alltid nåt .. kanske inte de viktigaste men något är det alltid...

Nu ska jag snart åka till mina älsklingar Frida och Molle som tydligen har bakat åt mig och dom får ju hyperdamp om jag inte åker till dom.  Men klart jag måste säga hej då nu innan jag åker har ju inte sett dom på 2 HELA DAGAR :O XD . katastof ;) .

Hörs la inatt eller nåt för jag lär la inte sova så mycket ^^


Längtar till spanien nu ! Frida vi åker ner nästa vecka eller va säger du ? <3


Kommentarer:
#1: mooolle

JA DET ÄR KATASTROF!!!!!!! :O komkomkom!!

2008-07-20 @ 21:39:21
#2: frida.

klat vi åker ! ;D <3

2008-07-20 @ 23:58:59
#3: Elvira

jag hänger jag gärna på! :)

2008-07-21 @ 12:35:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: