Kastella

2008-06-27
07:32:05

Min Kropp Känns Som En Tegelsten! :O
Gomorron på er ...

Idag kan jag knappt röra min kropp, har hur ont som helst. Mest på röven, axlarna och magen . Sen har jag blåmärken över hela kroppen också det vid axlen och på knäskålen gör ondast. Vi jobbade med golvtecknik det var därför alla blåmärken och sådant kom till. . Jaja de här ska ju inte ni behöva lyssna på kanske xD men så kan de gå när man dansar :P På lunchen stack jah och Malin till Mackmakeriet och köpte oss varsin macka . mums :)

Efter dansen igår så åkte jag och molle hem till mig och där väntade vi på att frida skulle bli klar och när hon var det så stack vi till bussen och tog med oss min hund för att lära honom åka buss. Min syrra testade för typ 1 år sen eller nåt men då blev han helt cepe och skule skälla och sånt men nu satt han as fint där och bara kollade. Antar att han har blivit lite mogen nu XD . Vi åkte iaf till Ica där vi köpte jordgubbar och vit choklad som vi gjorde när vi kom hem till mig. AS GOTT :)


Idag har det gått en hel vecka på Dansen , helt sjukt va fort det har gått! Idag ska vi ha yoga har ingen aning om hur det kommer att gå med tegelstenen själv men vi får la se .


Efter jag har dasat så ska jag hem och sova och sedan till frida där jag och malin ska spendera våran natt :) har ingen aning om vad vi ska göra en men vi kommer på nåt :)

Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: