Kastella

2008-06-04
23:47:11

Ons
Det var bal idag somsagt. och vi gick fit för att kolla på Lina. Men innan det så åt Jag , Frida och Molle och  efter det så tog vi bussen en hållplats XD . Det är kanon med sommarkortet ;) haha.

Jag fick 23 bilder på Lina och Daniel men jag tänker inte lägga ut alla. Eftersom att jag harganska tråkigt nu som kommer iaf hälften upp ;)



Sådär ja. Även om ni redan vet detta så  Ni var as fina !!!! :)



Nu har jag gått och letat efter min mentalträningbok som jag skulle lämnat in imon . men den är borta :S .
Min lärare e cepe han tror själv att jag ska komma klockan 08.00 till skolan SJÄLV och gå in till våran lektion lämna min bok och sitta i världens tråkigaste skola SJÄLV i 2,5 timmar . Nej skulle inte tro så !

 Sitter och snackar med johanna junghem och hon ville att jag skulle besrätta att hon och lollo har baddat i vättern och blivit sexuellt antasstade på doonken . så nu vet ni det också :P .

Nu ska jag sova godnatt <3

Kommentarer:
#1: m

åhw ;)

2008-06-04 @ 23:53:59
#2: Lina

åh tack hjärtat! :D Du MÅSTE skicka dem bilderna till mig*! :D

2008-06-05 @ 13:48:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: