Kastella

2008-03-18
16:45:02

Igår/idag

Igår så var det mån och klassisen skulle åka och bada .
Vi hade inställd lektion innan lunch så jag, valle, jojje,
sanda och lollo stack ner för att äta på mcdonald på stan.
Sedans tack vi till badet. Alltid lika skojj haha ellerhur sandra?
(Bilden är tagen av lollo :) . Jojje, Valle och Jaaag)
image83

Idag har vi haft det as soft i skolan. Började med aerobic eller hur
fan det stavas sedan blev det för mig och Sandra att sitta och softa
i omklädningsrummet och halvsova. awww. efter det blev det matte
ganska soft. sedan blev det film på engelskan och film på svenskan
dick var det dom suraste filmerna ever! slutade 14.30 och jag
och lollo tog 2:an hen för omväxlings skull. Mysssss
 Snadra när vi softade ^^


Nu sitter jag här och latar mig farmför datan. Försöker plugga med
men en viss person är inte så bra på att hjälpa mig ! .
Har prov i turism på tors as svårt . :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: