Kastella

2008-03-19
20:31:59

Om Frida
Frida är en töööönt..
Ne jag ska vara snäll och skriva om Frida bara för att hon
bad om det. Frida är en blond tjej på 16 år som bor ca
200 meter eller nåt från mig, alltså på Tokarp i JKPG.
Hon är en utåtriktat person men kan vara väldigt blyg
inför nya människor. På dagarna går hon i skolan på
ED gymnasiet linje samhäll. Och efter det så pluggar
hon eller är med sina vänner. Just nu tillbringar frida
mycket tid med en vän som heter Monica som hon har
mycket roligt tilsammans med. Frida är för tillfället singel
men letar efter en pojkvän som ska göra henne sällskap
genom livet :). Om ni är intresserade kontakta MIG först ! :P
Frida är snäll och omtänksam och ofta rolig haha. Jag har
lagt märke till att hon sjunger mindre nu undra varför?:S
Hopp vad kan man säga mer. Just nu är frida uttråkad för
att hon har pluggat 2 veckor i streck.. Och att jag(karo)tycker
synd om henne eller nåt, Nu orkar jag inte skiva mycket mer
än att jag tycker det är synd att vi börjar träffas mindre och
mindre och att jag är rädd för att vi kommer glida ifrån varandra
vilket jag INTE vill.

Frida jag saknar att vara med dig ! :'(

Nu bjuder vi på en bild med ellerhur frida?
image95

Kommentarer:
#1: Frida.

HAHAH, jag sjunger dagligen ;) Nej vi ska vara i helgen :)

2008-03-19 @ 20:34:32
#2: Kastella

Är inte med dig dagligen kanske därför...
Mhm vi får väl se hur det blir med de.

2008-03-19 @ 20:35:41
#3: Moselle

Jag vill gärna be om godkännande till giftemål :)Jag har en stadig ekonomi och jag är as tuff. Får jag henne? :)

2008-03-19 @ 22:35:08
#4: Kastella

Det ska jag nog kunna fixa :) . En bra ekonimi MÅSTE du ha annars kommer det krascha direkt :)haha

2008-03-20 @ 07:01:23
#5: Moselle

hahha :D

2008-03-21 @ 18:07:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: