Kastella

2008-03-19
12:09:48

Soft dag !
Idag hade vi bara en lektion. Först hade jag sovmorron till 09.50
och sedan när jag kom till skolan så fick jag reda på att 2 lektioner
var inställda så vi hade bara matte.

Nu komjag nyss hem och snart så ska jag sticka igen. Elvira ska
hänga med mig till A6 :) . ska kolla lite där och får väl se om man
stöter på Lollo och Valle där också.

Senare idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag hade tänkt att plugga
lite men jag ska fan inte göra provet imon eftersom att inte våran
cepelärare har visat oss vad vi ska plugga på typ.

Idag är det TopModel också ! yeeeeey!
image86

I detta avsnitt :
Tjejerna får en lektion i hur man agerar talesperson och får improvisera en försäljningspitch. Vinnaren av utmaningen får vara med i en fotografering med Mary J. Blige. Veckans tema är "grönt", och deltagarna får posera i återvinningsbara material spännande.

Nu ska jag byta om och vänta på att lilla Elvira ska ringa :) pusspuss <3

Kommentarer:
#1: Fanny

tycärr måste jag kolla på reprisen på söndag av top model, för jag MÅSTE se greys anatomy :P
kika in min blogg om du har tid ;)

2008-03-19 @ 12:20:15
#2: Kastella

Haha okej glöm inte de bara ;). Det ska jag göra :)

2008-03-19 @ 12:48:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: