Kastella

2008-05-16
17:32:49

Fredag :)
Har precis duschat och ska snart sminka mig lite sedan ska jag vara med Malin. Vi vet inte riktigt våra planer för ikväll än så jag får återkomma med vad vi har gjort när jag kommer hem :)....

Idag hade vi Engelska prov. Jag torr aldig jag har varit så jävla förbannad på en lärare och inte resten av klassen heller speciellt Borg stackarn :P. hennes jävla prov va helt cepit, inte för att jag hade klarat det om det var normalt heller men då hade jag iaf haft en chans. Nu är det bara att hoppas atthon har lite medkänsla när hon rättar skiten för alla bara skrev på henne så hon borde ha fattat att provet var helt fucked up. 

Ska skynda mig nu men vi hörs senare ha en bra kväll sålänge :)  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: