Kastella

2008-05-11
12:13:53

Gå,Gå,Gå
Igår var jag och Molle så duktiga. Vi hde inte så mycket att göra så vi men
vi bestämmde oss för att ta de lite chill idag så vi tog bussen och stack ner
till vättern. Där träffade vi massa sköna folk och min gammla granne,vi var
värsta bästisarna innan men hon flyttade typ 2002 eller något och jag har
typ inte sett henne på 3-4 år så det var mycket trevligt. Efter att vi hade varit
där en stund så började vi gå hemåt eller mot busshållpltsen. men eftersom
att det var så varmt så bestämmde vi oss att gå hem ! . Har ingen aning om
hur långt det är eller hut lång tid det tar men det är en bit. Men det var trevligt

När vi kom till molle så chillade vi lite och sedan tog jag 01.04 bussen hem.

Här är lite bilder från fre/lör


Jag glömde ju och lägga in mina shorts så dom kommer här:
Dom kommer från BikBok och kostar 199 kr. =)



Kommentarer:
#1: Ewie

gillar shortsen.. vart kommer de ifrån?=

2008-05-11 @ 12:24:10
#2: Ewie

gillar shortsen.. vart kommer de ifrån?=

2008-05-11 @ 12:25:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: