Kastella

2008-05-15
18:54:14

Hata Plugg
Sitter och pluggar Eng. Har gjort det till och från i några timmar nu .
Ser det svårt ut eller ? vi ska kunna 100 sånna här så för mig är det XD
image325

Känner mig inte så pigg och frisk idag =/. bara jag inte får Molles och deras skit så är jag glad. Hatar att hosta och hålla på det är jooobbiigt. Jag vill inte bli sjuk nu till helgen heller även om det kanske inte händer något as spännande mer än att Malin Svensson fyller 17 =).

Henne skulle jag varit med idag också men mitt plugg tog längre tid än vad jag hade väntat mig så vi får nog ta det imorgon, Hoppas att hon vill det bara (A). 
 
Klockan 20.00 så ska jag nog kolla på spårlöst. Funderar på att värma mig lite vitlöksbröd eller något också :) .

Ha en bra kväll kanske skriver ett inlägg till senare :)

Kommentar:
#1: Karin

haha, sånt där känner jag igen :)

skönt att man inte behöver hålla på med sånt längre! :D

2008-05-16 @ 14:44:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: