Kastella

2008-05-25
12:21:08

Igår!
Igår så var de ju party som gällde. Efter att vi hade varit hos malin så stack vi 3 (Jag,Malin,Jejja) ner till vättern och på bussen mötte vi även Bella,Jocke och Rados. Det var ganska dött där ner men vi hade skojj endå XD . Linda kom också sen <3. Jag och jejja träffade även oscar och johan och ?? hmmm vad hette den sista jejja XD . Vi stack hem vid 02.00 eller något och sedan sov jag hos malin :P mysigt värre ;)  ( sorry till er som hann och läsa det nedgående inlägget innan jag gjorde om de  XD )


1. Rados och jocke och våran fina eld                
2. Jag, Jejja och Bella <3                 
3.  Bella, Molle ochJejja <3          
4. Molle och Jejja :)

Snart så ska jag åka och käka på palas atena med hela släkten för att farfar har fyllt år mumsigt ;) . sedan vet jag inte rikgtit vad som händer vi ska la ta hand om mamma lite också den är ju hennes dag idag :) .

Nu har jag lite bråttom jag lägger in blderna sen ;)  puspuss

Kommentar:
#1: maaalin

hahahahahhaha jag läste det inlägget ;D

2008-05-25 @ 16:50:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: